Supportcenter
Artikler: Alle kategorier
Ofte stillede spørgsmål: Alle kategorier
Bestiller maskinerne automatisk hæfteklammer?
Mangler man hæfteklammer, kan man ringe til os på 7011 0333 eller skrive til os på e-mail: Servicedesk@konicaminolta.dk – så får vi dem bestilt.
Inkludér altid et service item nummer eller et serienummer, så vi ved, hvor hæfteklammerne skal hen.
Hvordan bestiller jeg en tekniker til at kigge på min printer?
- Find maskinen under ”Mine Produkter” eller tryk ”Opret nyt service kald for en maskine”.
- Søg efter model, serie-, serviceitem- eller referencenummer og markér maskinen.
- Vælg nu, om der er en fejlkode og tryk ”Næste”.
- Vælg dernæst problemkategori (eksempelvis "papirstop"), reference samt en detaljeres beskrivelse af fejlen.
- Til sidst kan der nu vælges en kontaktperson, som tekniker kan kontakte, hvis der er spørgsmål til fejlen.
Hvordan kontrollerer man, om der er sendt en toner til maskinen?
”Mine produkter” -> ”Installationer”.
Hvis der står ”Ja” i kolonnen for ”OPS” og man ikke har modtaget en toner, kan man trykke på udstyrsnummeret og dernæst rulle ned til ”Seneste ordrer på forbrugsstoffer” – kontroller her om der en ordre, som passer til den eller de forbrugsstoffer, som mangler.
Hvorfor bestiller min maskine ikke automatisk selv? Der står følgende klistermærke på den: ”Jeg bestiller selv toner – CS Remote Care”
Man kan kontrollere om maskinen er sat op ved gå til:
”Mine produkter” -> ”Installationer”.
Står der ”Ja” i kolonnen for ”OPS”, så bestiller maskinen selv. Kontakt os eventuelt hvis den er under ca. 8% kapacitet, og der ikke er blevet bestilt noget – så tjekker vi gerne op.
Står der ”Nej” i kolonnen for ”OPS”, kan man oprette et servicebesøg, så vi kan komme forbi for at få det sat op.
Hvorfor kan jeg ikke manuelt bestille toner til min maskine?
Ønsker man at betale for et ekstra sæt toner, skal man sende e-mail til: Servicedesk@konicaminolta.dk
Er jeres maskine en Brother eller en Lexmark, skal man ligeledes sende e-mail til: Servicedesk@konicaminolta.dk
Kan jeg finde eller søge en maskine på et andet kundenummer?
Hvis din virksomhed har flere afdelinger på forskellige lokationer, kan du med administratorrettigheder skifte mellem disse afdelinger. For at få denne adgang skal du være registreret under moderselskabets kundenummer.
Under den blå bjælke kan du se, hvilket kundenummer du er logget ind som. Her kan du vælge "Vælg en anden kunde" for at skifte til en anden lokation. Alternativt kan du indtaste service item, serienummer eller anden identifikation på den ønskede maskine i søgefeltet og blive dirigeret direkte til den pågældende maskine.
Kan man modtage notifikationer for tonerordrer eller teknikerbesøg?
Tryk på den lille person øverst i højre hjørne og så dernæst på ”Meddelelser”.
Her kan du justere dine notifikationer, så du får opdateringer om statussen af dine tonerordrer eller servicebesøg.
Man kan selv vælge hvilke typer af meddelser, man ønsker at modtage.
Vores printer er blevet flyttet. Hvem skal der skrives til, for at forbrugsstoffer fremadrettet bliver sendt til den rigtige adresse?
Hvis maskinen er blevet flyttet, skal man skrive en e-mail til vores servicedesk på: Servicedesk@konicaminolta.dk
Ønsker man at få os til at flytte maskinen, skal man oprette en flytning på følgende link: https://www.konicaminolta.dk/da-dk/service-support-da/flytteformular
Det er ikke nødvendigvis dækket af jeres kontrakt og der faktureres derfor særskilt i henhold til gældende prisliste.